JellyPages.com

Sunday, March 6, 2011

sedih dgn sikap kwn2 dia..

kalau ttau cite lebih baik tutup mlut dr bercerita bnde yg bukan2.
argghh. tension aku! mmg minggu ni minggu penuh dugaan aku rasa. lepas satu masalah, masalah lain yg timbul. berat sgt kepala ni. rs dah mcm hilang sabar. dah mcm xbole nak tanggung apa2 dh. tapi,saya cuba utk cool kan diri saya. :)


susah nak cakap psl org. sebab kita pun ttau apa yg ada dalam diri org tu. lain kite maksudkan lain yg dipahamkan. payah kan nk puas kan hati org?
bercerita psal kwn ni,mcm2 masalah kawan. ada yg baik,ada yg jahat, ada yg tikam belakang, ada yg tikam depan. eh. semua ada la critenya!
cuma aku nk jelas kan kt cni, mmg kawan2 kao semua xboleh pkai la syg.... :)
maaf. xnak buruk kan sape2 pun. tpi, u all boleh faham kan?
just letakkn diri u all kat tmpt saya. baru u all rs. penat sgt. kita bersusah payah nk menegakkan benda yg btol.tp org xfhm2. yg diorg faham, msg2 ada masalah sndrik. bila kwn ditimpa dalam kesusahan, masg2 lari. trus senyap. khabar berita pun xde. itu ke KAWAN?


tpi,sumpah aku cakap,kesian kt u be. kesian sgt2. dlm keadaan mcm ni,msh rmai lg nk blame u. for wht? dont worry. selagi i ada, i akan cuba bersihkan nama u. kawan2 u? abaikan. suatu hari mereka akan terkene juga. just wait n see. :)
Tuhan tu sekejap je nk balas.


cara diorg bercakap,bertnya. mmg semua nya xbole pkai. semuanya mash tiada akal fikiran utk berfikiran dgn betol. PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG LA. itu jwpan diorg. wow! so greattt! HAHA. congrats2 utk awk2 semua. time susa bole ckp la pndai buat pndai tanggung. time senang?AWK BUAT KITA SAMA2 TANGGUNG LA!


renung2 kan dan selamat beramal.

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p