JellyPages.com

Tuesday, March 8, 2011

rumah!

so far so good la pindah rumah baru ni. masing2 buat hal masing2.
xde sape kacau. berbanding rumah lama tu. nama je kondo.
tp,org2 yg duk kondo tuh cm HAREMM skit.
suke menyebok hal org.haih.susa..
org melayu ni payah skit.kite buat apa pun semua org nak amek tao.
yela.utk kebaikan its okay. ni, kalau setakat selalu kluar pun diorg duk nk kecoh. hurm.
ntah la. xpernah plak mintak duet minyak kete kat diorg.
:)
paling payah sekali,bajubaju saya semuanya selamat. hehe
bukan apa,aku bukan kedekot okay.diulangi bukan kedekot!
acely,rimass. jenis pnjam baju xingt nak pulang.itu yg payah.
kalau pnjam ari neh lusa dah pulang kan tapela.
ni x, pnjam ari neh lg 3bulan baru nak pulang kan.
sampay dh jd harta diorg pun ada.
baju aku pun bukannya lawa pun. nak kata branded lg la x. stok kt pasar malam pun bersepah2
:(
org miskinn. xmampu nak layan mahal2.
sob..sob..
even baju saya xchantek,tp sayang sayg baju saya okay!!!

dah xtahan dgn prngai cmtuh,btter aku pindah rumah. dah agak2 aku nak pindah rumah,
paham2 jela.pulang kan la baju yg dh dipnjam tuh.tp xpaham jugak.siap bg alasan baju tertgal kt kg la lysa.
soryy.
abis 2? nak wt cne?kene redha je la kan?
xkan nk hentak2 kaki suh dye amek jugak kt kg tu skng.
terpksa la ckp,xpela.amek jela truss.
untungnye u all dpt org mcm i
HAHAHA

then, duduk rumah baru neh,besh! mmg private & confidential.
haha.xde sape brani kacau brg2 saya. saya pun xde runsing2 pkir nak pkai baju ape. mna baju saya lg.
semua xperlu risau!
yey!!







opss..
sorryyy..
menyebok lg!!!

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p