JellyPages.com

Thursday, March 3, 2011

i want kitten pls pls pls!

ingt x hari tuh aku ade tulis satu entry..
im coming IPOH!
hehehe. tyme ni la tba2 rs mcm nk kucen plakk.
:(


kami balik ipoh tumpang boss je.. org ckp nk saving pnya psl kan?
then dye berhentikan kami kt oldtown megoplex. yg janji dh amek kami ni, adeq aku.
eceh eceh.. mentang2 la dye dh dpt iswara sejibik mula la nk pusing satu ipoh. 
dan dan la offer diri amek la apela.
pdhal dye nk tnjuk la tuh yg dye dh hebat driving!ape2 je la kao deq.
asalkan kao bhgia!

tapii!!

ha! mestila ada tapi! dye neh cm pariyappa btol la.
tba2 ckp ade photoshoot ng bdk ape ntah. atas urusan assgmnt diorg la katanya.
so,kami duk menganga la kt oldtown tu tunggu sape2 yg baek hati nk amek.


sape lg yg baek hati x lain x bukan 
Mr Zulkarnain la!
sementara nk tgu en zulkarnain ni.. huh.
mmg berjamjam jam!
kami jalan pnya jalan smpy la ke kedai kucen..
duk main la ng kucen2 org kt kedai tuh.
konon2 nk wt beli.tnya harga ni la tnya hrga tu la..
hihi.

tibatiba kan...

sob..sob..sob..

suke sgt kt kucen neh..

comel gle babi!!

hrga rm1200






sob..sob..sob..
mmg rs lg nk menanges!!









konon2 ajak kwn2 share duet nk beli kucen tuh..
rupenye, xbole.. sibuta suda booking ini kucen,

sibuta?? dye nmpk ke pun kucen nehhh?
haih..



ini dia!!
pujaan hati saya!



comel x saya kwn kwn??



ha. ini ibu kucennnn!



kan kan kan?
mmg ade ciri2 seorg sebagai ibu kucen
bguss symaaa!



ha! ini plak si berlgak mcm nk mmbeli!
pdhal duet rm1200 pn blom tntu ada.
:(
tp,kucen neh suke saya.
saya pun suke dye.
kami sama2 saling sayang menyayangi.


sob.. sob.. sob..

smpay skng cuba nak cri kucen plg murah.
tp, nk yg cmneh!
hihi

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p