JellyPages.com

Tuesday, March 8, 2011

dasyat mat motor!


dasyat kan mat motor skng. kalau bawak awex. perghhh.
awex tu mmg saja nk tonggek2 ke ape ke ttau la.
blakang neh bukan boy tao. gegurl okay! gegurl!


atas motor pun bole nak wat aksi mcm dlm bilik!
gile ke ape mcm neh??!
sila la hormat diatas jalan raya.
kalau ape2 terjadi,bukan ke mati dlm keadaan yg sungguh naif skali?
:(

* mcm la kao tu baek sgt*
sob.sob..sob..


HIDUP UTK REMPIT!
yey!
acely,xsejuk ke pmpuan tuh. yela.angin malam kan.rilex je baju terselak2.
kalau aku dah boleh demam dh.
mesti nak pkai baju sejuk dr kaki smpay atas.
kite neh yg naek kete kene aircond pun dah mengigil sejuk.
haihh.

2 comments:

eLLy said...

jiwa remaja yg panas membara..
memang dorang tak kan rasa sejuk punye

miss lysaemilia said...

haha.bukan la kak. jiwa rempit dh sejati dlm diri diorg!!
:)

nak jadi comel? sila click. ;p