JellyPages.com

Friday, February 11, 2011

penyakit apa?

aku tatau nak cakap camne. adakah ini satu penyakit? penyakit susah nak tido malam. bila siang2 ngntok bukan main lg. kalau boleh kt tgh jalan raya pun aku bole tido. yg paling kelakar kan, balik keje je trus tido. petang2 pun bole tido! tanpa memikirkan makeup dimuka,baju yg xberganti dan rambut yg diikat kemas rapi (alaahh. biasa la.. pergi keje. mesti nk MELAWA! wlupun xlawa. ;p )
sehingga la pkul 8 or 9mlm,mmg aku akan terjaga dgn sendiri nya. lepas tuh baru kelam kabut nak cari towel,cari baju tido, cari air,cari makan.. sume dalam keadaan mencari. padahal kao mamai la lysa! lepas tuh,dah abis semua kerja.. nk continue tido balik,memang xbole! lepas tuh lagi, mengadap la laptop yg ntah pape aku search utk kasi mata stim, melayan facebook.. pastu tetiba mengamuk sorg2.. updted blog yg lagi la ntah pape utk disampaikan.. yg pentg ape aku buat semua nya ntah pape la.. paling menyedihkan still mata xbole tido. cnfim ni adlh sebahagian kerap aku suke tido pada waktu petang. lepas tuh mengadu buat crite sedih kt Mr Khairil, xbole tido la ape la.. i know, Mr Khairil akan kasihan pd aku kalau aku ade 'penyakit' mcm ni. dia pasti susah hati. hihi. lepas tu kan, mula la dye ajak lepak minum.. eish. part yg paling saya suke! tp, ini la perkara yg paling m'geramkan, dah jumpa mamak.. baru sampai satu cawan limau suam *air feberet saya* mula menguap2. mintak balik. nak kene tido. pastu baru nk terpikir,esok kerja. xbole tido lewat. nanti mengantok. Mr Khairil saya neh baek orgnya. sentiasa memahami kehendak saya! itu saya syg dia. hihi. lepas tu kan kan, dia hantar je saya balik, dah sampai kt tilam saya kann.. mata xbole nak tutup lagi!!!! kenapa la lysa.. wahai lysa... pastu mengadu lg kt Mr Khairil. :(

sampai Mr Khairil suruh suruh aku bertawaduk atas tilam tuh.kadang kadang sampai pukul 5pg pun mata xmengantok lagi. pelik kan? kenapa lah! kenapa lah!
:(

kalau ada masa rasa mcm nk jumpa doc penyakit tido! hahaha

kalau meronggeng sampai pagi,xingt nak mengntok pun!
kalau duk melepak kt uma. tmbah2 hari cuti,badan tuh xpenah baring kt tempat lain.
tilam bed tilam bed.
ehh. asl keluar perkataan xsepatotnya? eishh! menyampah!
haha
okay, bila mengarut mcm ni,baru rs nak mengntok
bye bye semua.
saya sayang semua!
mish u semua!
:)

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p