JellyPages.com

Tuesday, February 15, 2011

mcm2 perngai.

tiada niat utk mengutuk atau pun mengata atau pun apa2 je la. yela. biasa lahh. manusia.. mesti ada kekurangan dan kelebihan masing2.. kalau nak diceritakan pasal kekurangan dan kelebihan, perghhh. mmg byk! sampai type esok pagi pun belom tntu akan habiss..

kadang2,bila kite bg muke.. tiba2 naek minyak plak.. kalau xbg,nnti dikata kan kedekut taik idung masin plak. haishh. xbest nya. tapi, kalau bg.. tgk la. susa nak cakap. selagi kite x bankrap,selagi tu la asyik nk meminta2. sampai brg peribadi pun mau! ishh. makin xpaham..

nak disuarakan, takut terasa. nnti sampai bermasam muka.. mula la ade perli memperli.. tapi,bile skali je kite miintak tlg, fuhhh.. susa sgt rasa nya. better xpayah minx tlg pun tape. ini lah manusia..
kdg2 aku rasa,hidup aku ni utk menyenang kan org laen ke or utk menyenang kan diri sndri? ehh ehh. makin lg xpaham! rsa nak bawak semua brg balik ipoh! biar tade pape kat sini. hati pun xsaket. tade la org nk pinjam meminjammm. fair n lovely kan? kan? ;p

cthnya.. ehh.. dye dah ada kipas,xpyah la kte beli kipas.dye dah beli dahh. kte pinjam je kt dye suda..(just contoh okay)
see.. nak tumpang kesenangan org lg kan?
ape la slhnya beli sendrik. masing2 suda bekerja.masing2 dah ada duet sndrik.. masng2 pun ada tanggungan jugakk.
emmm.. bukan nk berkire..tapi xtahan bile dh slalu sgt jadi mcm ni. kite bersusahpayah utk mendapatkan sesuatu,kenapa begitu mudah kte bagi seseorg tuh meminjam? kalau sekali,dua kali,tiga kali,4 kali.. its okay. kalau dah berkali2??? ape2 terjdi? if rosak or ape2 jela yg bnde xelok akan jd.. siapa nk bertggjwp? bole jwp x?????

hurmmmm.. susa nk cakap.. silap.. susah nk type mcm ni...
lg diam lg sronok plak kannn..
tp,tlg la lysa. jgn meletop wt masa skng ni. belom masa nya lgi..
FAHAM?

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p