JellyPages.com

Tuesday, February 8, 2011

angpaw paw paw!


besh gile today! angpaw!
mari kte paw sama2. yeey!
okay.kat luar sana.. sape nk bg angpaw kt saya bole la melalui email atau pun alamat surt menyurat ataupun melalui tngan ke tangan.. ataupun melalui stalkerstalker.
ehh. ape kene mengene ng stalker neh?
cm pelik plak kan. haha





mengire2 angpaw smbil memandang kiri kanan..
tkot org ternmpk.. nnty dye plak paw saya.
;p















time kaseh kpd boss saya,kepada kwn boss saya,kepada mak kawan boss saya,mak boss saya,mentua boss saya..
yg pentg kesemuanya laa!
saya ingin mengucapkan jutaan triime kaseh yg xterhngga kerana anda semua menjd begitu pemurahhhh. sehingga saya tdak tahu mahu membalas jasa awk semua mcm mn.
:(
tapi saya tau cmne!





















ha...




















supriseeeeeeeeeee!!!

kissinnnn..

6 comments:

mysara said...

wah...dpt angpau ek....

misslysaemilia said...

aah.. myra? mn angpaw utk lysa?
haha

afrohead said...

nak kiss betul2! ;p

misslysaemilia said...

amek la mlut nehhh!!! haha

afrohead said...

ahhh *melting*

haha

misslysaemilia said...

abg nas gile! hahaha

nak jadi comel? sila click. ;p