JellyPages.com

Tuesday, January 4, 2011

sunday day!



cmne kami bole tersesat kt cni?
yes! ini lah mknan kegemaran saya
meatball! nyum2!
smpy ada la budak tuh pn sebok nk mkn jgak. siap ajak lg.
teringin sgt katanye nk makan meatball.
sat lagi saya perkenal kan dye okay. haha


ha! tempat yg plg saya suke singgah.
cekak rambut. hihi.
tgk n try n blah!
nak beli. mst kene bebel.
:(


ttau la pe kes dye neh.
abai kan okay. hihi.


bile si comel cuba try mcm2 brg yg ada kt citu.
sicomel?
blurkkkk.
;p


kan kan.. kan dah ckp.
haih. nk pangkah la tuh.haha




neh la mkanan kegemarn saya tuh!!
ari2 telan pn bole. tade masalah okay!


dh mcm ayam masuk kg.
sume tmpt nk amek gmba.
wat malu je la.
;p






balik2 muke kami berdua je. cm xde muke org laen!
fedup!


yah! neh la bdk yg saya mksdkan! nk sgt mkn meatball.
last2 xbole masuk. haha. manis sgt la kata nye.
pdhal sedapp je. mlut dye je ckp xsdp!
eiii..




dah mcm muke perogol bersiri.
dye neh la mmg plg byk suke cr psl ng saya!
kaki gadooo!
huh.
benci!!!

okay.sekian trime kaseh.e2 sahaja la cite dr saya okay. :)

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p