JellyPages.com

Saturday, January 8, 2011

family..

siapa suke tgk kte senng?siapa suke tgk kte gembira?siapa suke tgk kte bahagia?
tiada siapa yg suke. saya berani jamin. mesti ada sekelumit perasaan dengki tuh ada dlm diri manusia.sedangkan saya pun berasa begitu bile tgk org bahagia,happy,senang..
tp,cmburu saya bukan utk menjatuhkan dye.tp utk menjadi ikon utk diri sndrik supaya saya bole mengecapi apa yg dye kecapi!
*wahwahwah.ayat BM mn kao gune neh lysa. hihi
kdg2,saya seronok tgk manusiamanusia yg dikelilingi family2 yg menyayangi mereka.
happy kan?
dalam dunia neh tiada apa yg bole menggembirakan hati kte kecuali FAMILY.
Kalau kte sedey,mst kte akan cri family kan?bile kte susa mst family yg tlg kte kan??
*maaf kpd anak yatim piaitu. ini bukan entry utk awk ehh. ini entry utk yg mmpnyai family. maaf. :( jgn baca taoooo *

yes. saya rindukan family saya. saya rindukan semua nya. kenangan. kenangan.
saya rindukan family saya yg dulu. kenapa sekrang sume mcm neh?
kenapa semua ni terjadi? kenapa?
mana kasih ibu? mana kasih ayah? mana kasih syg semua? mna?
kenapa mereka sgt kejam? kenapa?
kenapa org luar mesti masuk cmpor dlm masalah kte? kenapa mesti dgr khabar berita dr org luar? kenapa ?
saya sudah lama tiada rs kaseh syg dr seorang ibu. tiada kaseh syg seorg ayah.
tiada kaseh syg dr seorg adeq. tiada kaseh syg dr seorg kakak. *hey..saya tade kakak la.*
sumpah. saya xbole tgk kwnkwn saya bile mereka bersama ibu mereka. bile mereka bercakap melalui fon dgn ibu mereka. ber 3g dgn ibu mereka. saya JELESH. sampai saya sedar tidak sedar, airmata saya dh meleleh. bahagia kan mereka?
saya teringin nk dinner ng ibu saya. lunch dgn ibu saya. bertukar crite dgn ibu saya.bergurau senda dgn ibu saya.
saya nak semua tuh! tapi,kenapa saya xdpt? APE SALAH SAYA?
sehingga saya xboleh lgsung merasai kaseh syg dr seorg ibu saya. syurga saya di tapak kaki ibu saya! saya xnk cium bau neraka ibu..
saya xnak... saya nk cium bau syurga ibu. saya nak..

nnty saya smbung lg. dah xmampu nk menaip..
:'(





2 comments:

eLLy said...

dik kenapa... tak mo sedey2 okey ..

lysa said...

xde pe la kak.saja nk luahkan feeling neh. :)

nak jadi comel? sila click. ;p