JellyPages.com

Monday, January 17, 2011

dah makan cili. yey!

suda ku bilang.. entry TIKAM BELAKANG suda menjadi bualan org.
ketawa? menanges? senang hati? lega? senyum? sedih?
plih salah satu nye ye.

rezeki.. benarlah kata org.. jangan berprasangka baek diatas kebaikan org keats diri kite
semua nya akan menjadi satu ungkitan bile berlakunya perselisihan faham.
kalau benar la rezeki tu drpd kamu.. benarlah juga kamu la TUHAN. kamu tidak menerima qada n qadar-NYA kerana kamu bole mengatur kan hidup seseorg manusia dr ciptaan-NYA. rezeki yg kamu berikan itu semua dr rezeki kamu kah? bukan ke rezeki sume dtg nya dr DIA? Diatas sana. kamu bijak berkatakata tapi kamu tidak bijak menilai erti dr katakata dan penulisan kamu.. kamu la penentu segala kejadian-NYA ryte? kalau bukan.. kenapa semua tuh lahir dr mulut kamu?
*ingt hang je sorg bole bermaen2 dgn agama?*

hanya mampu mengucap dgn prngai org yg xreti menghargai org. tpi menginginkan diri nya dihargai. yess.. u no point. same wif me.

kalau betol kamu tidak salahh.. kenapa mesti terasa dgn entry2 saya? kenapa berbalas2 status di FB? kenapa tidak mesra bile berjumpa saya spt selalu? berhadapan dgn saya seperti sediakala? kenapa?
okay.pengakuan ikhlas dari kamu.. kamu tidak setabah saya utk meluahkan secara berdepan. tp,kamu tabah meluah kannya dibelakang saya. mcm tuh? mana yg lg saket? depan or belakang? *haih.lain mcm je bnyiknye* hahaha

xde niat langsung nk bergado. apetah lg nk berperang. tapi kamu sendrik yg mncari penyakit. yes. kamu jugak ckp, kamu bole hidup bergmbira jika tiada nya kawan. tapi sampi bile? kwn yg penah kao kutuk dlu , kwn tuh jgak la kao akan cr utk meluahkan masalah kamu.. jangan cakap besar. sekejap sahaja DIA uruskan nnti.. xselamanya kita berada diatas. dan xselama kite berada dibawah. bukan ke kamu jugak yg mengingatkan.. DIA diatas.
i hope u understand wht i mean. mls nk bercrite pasal bnde2 neh. like CHILDISH.
pdhal harihari brtembung.tp,xberani nk bersemuka menyelesaikan masalah. im waiting okay.


No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p