JellyPages.com

Tuesday, December 7, 2010

selagi bole sbr,sbr lysa...

yess. mmg hidup neh makin lama makin kene byk bersabar.
org slalu ckp.. xyah org la. ckupla kwn2 aku.
diorg slalu pesan..selagi bole sabar.. ko sabar jela lysa.. mulut org xbole ttp.
selagi dye xmati.selagi tula dye akan berkata pasal kte je.
yaa.mmg btol.saya trime kata2 tuh. tp,kalau sepanjang masa,sepanjang hari,sepanjang hidup utk bersabar, x ke naek HANTU aku? ckit2 bole la diam.lama2? ko nk diam? sape bole tahan wehh.
ye jugak aku cuba berlaku tenang.hakikatnya? Tuhan jela yg tao geram ak mcm mn. kalau tiada undang2,,dh lama dhh org yg suke bwk mlut tuh hidup xlama. *bajet kuat je kan kan?hiihihi
rs nye.. mcm mkin lama,mkin ak diam. mkin menjdi2 plak dye. mkin sonok plak dye. dh mcm sebahagian dr hidup dye plak nk wt bnde2 cmnehh. dats why la org mcm neh xkn berjaya wlau ape pn dye buat. AKU XDOAKAN EKK.TP,LUMRAH KEHIDUPAN.

to yg suke jaga tpi kain i : sila la berubah seblom anda diberubah kan okay?mls la nk ckp pnjg2.penat nk type taoo.. :)

4 comments:

Shira Tsukasa said...

neh sape ag yg mengganggu gugat ketenangan hdupmu neh sish?? haihh penuh kontroversi ! tajk bole tgk org tenang ka?

lysa said...

ntah la syira.pas satu mslh,mslh laen plak dtgg. rimas sishh. sume xnk tgk sish happy kottt!

Shira Tsukasa said...

takpeh sish. the more the merrier. tabah saja oke. bile tuhan datangkan banyak ujian, Dia sebenarnya nyatakan kecintaanNya pada hamba-Nya.saba oke. :) sentiasa doakan u sish.

lysa said...

thanx deq. :)

nak jadi comel? sila click. ;p