JellyPages.com

Monday, October 11, 2010

tarikh yg indah.. 11/10/2010

segala persoalan
segala pertnyaan
segala keraguan
sume suda terungkai

hati aku.. hati kamu..
mmg xkn sape yg tao..
hati aku terluka.. hati mu riang gembira.
mungkin kamu tdk pernah rs seperti ape yg aku rs..
suatu ari kamu akn mengerti.

thnx kerana pernah membahagiakan aku.
pernah memberi tawa kpd aku.
skarang.aku suda mengerti .
sume itu palsu.
terima kaseh.

terima kaseh jugak utk si hati disana
kamu mmg terbaek
semoga kamu berbhagia.
good luck.

kesian pada hati ini
sentiasa merana,meratap,menanges
tapi,hati mana yg kesah?
ak xmintak.
suatu hari kamu akan rasa penderitaan yang aku alami skg...

2 comments:

k a c a said...

sabar yeh lysa..

lysa said...

ye.saya bersbr neh njang.. :)

nak jadi comel? sila click. ;p