JellyPages.com

Thursday, October 14, 2010

3hari

makin lama makin bole saket jiwa kan?
sabar lysa
u kuat!! life must go on.
berlagak tenang dikhalayak rmai tuh pentg.
haha
control comel lg pentg.hihi

akhirnye sume persoalan suda terjawap
segala perkara yg xsedap aty pn suda terjawap
segala pembohongan pun suda terjawap
i hope u all bgia

jika kamu berjumpa dgn pmpuan lain..
silalah jaga aty nya sebaek mungkin..
ikutlah perkara yg memberi dye kebahagiaan..
time kaseh sebab suda mengaku segalanya.
barulah rs jiwa lega sedkit wpun hakikatnya saket sgt..
:-(

segalanya suda terlmbat.
segala aty suda tutup.
mmg aku akui.. aku mmg syg kamu..
syg yg teramat.. tp sume tuh sudah berakhir.
aku berhrp kamu jumpa dgn gadis yg bole faham kerenah kamu okay!!

aku xsebaek dye.
harap maaf.. :)

menderita?yes!!mmg aku menderita skang.
so.. ? aku ade kwn2.family. thanx sume.
support saya..

kpd B_D : thnx sebab sudi nk bercrita segalanya.jagalah dye dgn baek okay. hope u all bhgia. :)

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p