JellyPages.com

Thursday, September 2, 2010

=(

neh bukan lah entry utk menunjukkn kesedihan saya atau kegmbiraan saya.
saya mau meluah kan ape yg saya rasa skang. yup.saya amat sedey.terlalu sedey.. kalau saya menanges airmata darah sekalipun saya xkan dapat apa yg saya nak atau perkara yg boleh menggembirakan hati saya.
raya..
semakin hmpir kan? hari kemenangan bg umat islam. bermaaf2an.. dan hari kegembiraann..
tp,bg saya? ini lah hari yg plg saya sedey diatas kegembiraan semua org..
ye.mmg bukn saya sorg je yg rasa cmneh.. rmai lg org yg lg sedey dr saya. tp saya xsetabah diorg utk tempuh dugaan sehebat neh. saya lemah.. lemah sgt.. menanges?hampir xlarat..
sape yg paham perasaan saya skng?tade sape .. kwn2?bf?
emm.mereka lg xmemahami ape yg saya rasa.. ahh.bye la sumee.sedey2!

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p