JellyPages.com

Monday, July 19, 2010

*musuh dlm selimut*



hey hey! saya dpt musuh bru skang yawwww~ nk x saya sebut kan nama dye?rasa nye xperlu kot sebb nnty kene 'sue'. bsela.kwn dgn org yg jns sue2 org neh payah ckitt. hahahaha. bajet kuat! ok.saya bole gelarkan diri dye sebagai F!wow! sgguh ebat anda neh kannn?who r u?kte pnh jmpa?kte pnh date?saya pnh banje awk shoppng? penh ke sume tuh saya wat kt awak? wtf laaaa uuuuuuuu! ape mslh la ko nehhh kan?u add ak appr.ingtkn utk apela ko add aku kannn.. rupenye nk jd spybubble?aduii.stop la jd kuli batak org. n KA0 pn sama!stop amek tao psl aku dahhh!xpayah nk suh org len tlg amek tao kan pasl aku! mulut tuh jaga ckitt.ko tuh dah rmai musuh skng.so,beware! jgn ingt diri tuh ebatttttt!! kalu xpuas atyyy.face 2 face! ckp blakang xgune.kalu nak kami turun sana pun tadehal la wehhhh!!! hahahahaahaahahaa. ada bran?

2 comments:

arissa ezurin said...

orang tatau malu memg mcm tu syg..
ttbe je nk campur urusan org..
tade rupe cmtu la :)

lysa said...

btol2!!!!sokong 100%!

nak jadi comel? sila click. ;p