JellyPages.com

Thursday, August 27, 2009

tension aku!

minggu ke 3 dh aku praktikal.erm.spt biasa.agak b0sannn.
byk melayan perasaan kalau tade kje neh.hahaa
ha!meh cni.de story nak share ngn u allz~

hari neh jep ak n my fwenz wt kje masg2.msg2 ade hal yg perlu diselesaikan spt report n mcm2 lg.
nak dijadikan crite..kami pegi bilik tn hj yg rapt dgn kami.ak hanta ntebo0k kt dye.
ntebo0k dye mmg xbley repair dah.motherboard rosak.kalau bnde tuh r0sak,alang2 tukar yg baru je.yela.hrga rm800.spe mau!
kemudian slps mmbncgkan bberpa prkara,kami pun keluar.
tiba2 ade kakak sorg neh kami pggl dye k.ija je..dye pesan kat kami mcm neh tao.

k.ija:emm.korg!akak nak ckp ckit nehh.
kami:yup.
k.ija:ade org call akak cite psal korg.korg neh da blacklist.
kami:ha?blacklist cne tuh?
k.ija:tadela.korg kat atas ade keje pape x?
kami:cam bsela.cri bahan report.pas2 wat hal masing2 jelaa..
k.ija:ouhh.diowg memg xbg keje la?
kami:memg xde punnn.
k.ija:bukan ape,diowg ngadu.ckap korg neh xhormat org.kalau bley hormt la.jgn byk wat hal.
kami:ha???hal ape?kami pun xganggu spe2 kot.
k.ija:kalau bley na kuar ke ape ke,bg je tao .jgn main kuar.
kami:mmg kami bgtau.xpena curik2 kuar~
k.ija:okela.kalau bley jgn wat perngai.sebab seblom neh stdent praktikal xpena wat hal.tiba2 korg plak wat hal.
kami:(agak panasla dgr)emm.oke.

blah dr tmpt tuh.
ha!meh nak cte.nak ikutkan ak tataula spe yg fitnah kami neh bukan2.
pg pegi keje duk kt tempat msg2.kami pun jarang bercakp dgn staf kt situ.
yela.nampk mcm diowg bz dgn keje.xkan la kte na kacau plak.
1 lg,nak ikutkan sume staf kt sini orait je.sembg2 ngn kami pun oraittt.
tp,lately neh,ade 2 3 org macek2 laa.mcm pndang kami semcm.kalu tgk pn,jeling2.
agak pelik la.kalau kami neh jens kecoh or seb0k hal owg its 0kela.
dye nak ftnah kami cmtuh.neh x.kacau pun x.ape tah lg nak usha diowg.haha!
asl la kaum veteren nehh.korg da la xbayar gaji kteorg.pas2 siap nak fitnah bkn2 lg.
agak2 la!dah mencemarkan nama baik buruk aku da nehh.
asl eh?ak pelik la.ntah2 jelesh kot!yeela.kami kan chantek2!
jelesh la tuh!haha!amek ka0!
pape hal esok nak jmpa dgn ayah sedara aku.ak nak tnya dye nape staf kat cni macm neh.
bukan ape,xsronokla tba2 tmbul plak cte kami xhormat diowg.sedg kn kacau diowg pun x.
sabar jela.naseb bek bulan p0se.kalau x,rs na jerit2 dlm office tuh.xpun perli kuat2 ckp kami neh kan xhormat owg.

eiiiiii.tensenla!!!wht is ur prob ha?ha?
nk fight ke org tua????????!!!
come 0nla!!
byk2la beramal!
xpayah seb0k hal owg!
fucking bt0l!

No comments:

nak jadi comel? sila click. ;p